Meie tooted ning tarnijad on hoolikalt valitud. Meie tootejuht lähtub iga toote valikul põhimõttest – “Kas ma endale ostaksin?” Just nii saigi “roboBot” alguse – oli vaja endale, aga paremat kui turul pakkuda oli nii tehniliste näitajate, kasutusmugavuse, kui ka üldise hinna-kvaliteedi suhte osas.
Hea toote märksõnad:
– kvaliteet, vastupidavus;
– kasutusmugavus;
– funktsionaalsus;
– disain;
– tehnilised näitajad;
– klienditugi, järelteenindus;
– hind;
Meie e-poes ringi vaadates võite olla kindel, et kõiki eelnevalt nimetatuid märksõnu silmas pidades on tooted läbinud tiheda konkurentsi ning kvaliteedi kontrolli.
Kasuta oma aega pere ja hobidega tegelemiseks, las kodutöid teeb roboBot 🙂
Meie e-poes saab mugavalt ja turvaliselt maksta kõikide suuremate pankade linkidega (Swedbank, SEB, LHV, Coop, Luminor, Citadele, Revolut).
Kui hetkel vaba raha napib, siis meie juurest saab toote kätte ka 3 kuulise järelmaksuga. Selleks valige tellimuse vormistamisel vastav makseviis.
Oleme Sinu jaoks olemas enne toote ostmist ning hoiame oma kliente ka pärast toote soetamist järelteeninduse faasis.
Kui toote juures on kirjas, et kaup on laos siis nii ka on. Meie ladu asub Eestis ning oodake meie transpordi partnerite kiiret saabumist.
Kui mingil põhjusel siiski toode Teid ei rahuldanud siis oleme loomulikult 14 päeva jooksul pärast tehingut nõus toote tagasi võtma.
Järgnevalt katsume kirja panna enimlevinud küsimused ning vastused meie e-poodi puudutavatel teemadel. Kui aga Sinu küsimusele allolevast materjalist vastust ei leia siis võta ühendust meie klienditeenindusega ning kindlasti leiame üheskoos murele lahenduse.
Siin on Teile lausa 10 põhjust, miks valida roboBot! Vajuta siia –> 10 põhjust, miks valida roboBot!
Meie e-poest leiate valiku roboBoti tootevalikus olevaid tooteid, saate vaadata toodete saadavust ja tutvuda nende infomaterjalidega . Sobivate toodete leidmisel saate vormistada tellimusi. Kui toodete kohta tekib lisaküsimusi saate ka kohe VeebiChat aknas neile kiirelt vastuseid küsida.
Kui olete e-poodi registreerunud, siis saate vaadata oma viimaseid tellimusi ning salvestatud ostukorve. Kontoseadetest saate muuta oma profiiliandmeid. Samuti saate seadistada oma tarneaadressi.
Pssss! Registreerunud klientidele teeme aegajalt ka sõbrapakkumisi 🙂
Ei pea, tellimusi saate esitada ka ilma registreerumata. Kuid sel juhul puudub Teil hiljem võimalus vaadata oma varasemaid tellimusi ja salvestatud ostukorve.
Kui leidsite e-poest sobiva toote, vajutage nupule „Lisa ostukorvi”. Seejärel saate jätkata toodete valimist või alustada ostukorvis tellimuse vormistamist. Kui soovite tootega lähemalt tutvuda, klikkige menüü valikule “Tooted” ning valige huvipakkuva toote nimetus. Seejärel avaneb toote detailne info.
Seda toodet ei ole hetkel meie Eesti laos. Kui soovite toote siiski tellida, lisage see ostukorvi ja vormistage tellimus. Kaup jõuab Teieni pikema tarneajaga. Täpsem info toote juures või küsige infot klienditoest.
Ostukorvi lisatud toodete vaatamiseks klikkige lehe parempoolses ülemises nurgas asuvale ostukoti kujutisele. Koguste muutmiseks kasutage koguse akna järel olevaid üles/alla noolekesi. Kui soovite toote ostukorvist eemaldada, siis vajutage tooterea alguses olevale ristile. Kui olete ostukorvi sisuga rahul, vajutage tellimuse esitamiseks nupule „Mine maksma”. Kui soovite ostlemist jätkata, siis suunduga menüüriba abil tagasi poodi.
Tellimuse vormistamisel peate määrama „Tasumise viisi“. Hetkel on meil valikus tasumine kohe pangalingiga (SwedBank, SEB, LHV, Coop, Luminor, Citadele, Revolut), järelmaks 3 kuu jooksul ILMA INTRESSITA, maksa hiljem (kaup kohe kätte, maksta tuleb 30 päeva pärast) ning arve alusel.
Jah, kui Teie tellimus on meieni jõudnud, siis saadetakse Teie e-mailile automaatne kinnituskiri.
Tellimuse antakse üle partner transpordi ettevõttele tavaliselt juba samal päeval, hiljemalt pannakse kaup teele järgneval tööpäeval.
Kui Te ei saanud kinnituskirja ja/või Teiega ei ole ühendust võetud, siis palun kirjutage klienditugi@robobot.ee
Ei. Väljastame kaupa ainult partner transpordi ettevõttele ning nemad toimetavad kiiresti ning mugavalt kauba meie klientideni.
Kohaletoimetamine kas Itella SmartPost pakiautomaati või kulleriga Teie koju on täiesti TASUTA!
Saatke oma ostusoov kirjalikult e-posti aadressil: klienditugi@robobot.ee. Meie klienditeenindus aitab Teil tellimust vormistada ning võtab vajadusel vormistamise käigus Teiega ühendust.
Pöörduge võimalikult kiiresti meie klienditeeninduse poole e-maili teel klienditugi@robobot.ee. Kirjutades märkige kindlasti ära oma tellimuse number.
Vastavalt Eesti Vabariigi seadustele, on võimalik kaup tagastada müüjale 14 päeva jooksul pärast ostmist. Kaup ei tohi olla kasutatud ning peab olema originaalpakendis.
Veebipoe müügitingimused on leitavad SIIN.
Veebipoe privaatsuspoliitika on leitav SIIN.